Hoppa till innehållet

Order

  • Hur gör jag min beställning online?

    Gå till produktsidan och följ stegen:

    Steg 1: Klicka på knappen "Lägg i varukorgen" på de produkter du vill köpa så läggs de till i din varukorg. Varukorgen öppnas med det totala beloppet som ska betalas och en knapp för att gå till kassan. Om varukorgen inte öppnades kan du klicka på din varukorg i det övre högra hörnet av sidan så visas den.

    Steg 2: Nu kan du antingen "Fortsätt handla" eller klicka på knappen "Checka ut" för att fortsätta till kassan.

    Steg 3: När du klickar på "Checka ut" kommer du att omdirigeras till kassasidan. Där kommer du att bli ombedd att fylla i alla uppgifter som begärs av dig på formuläret, inklusive leveransadress, faktureringsadress och ett betalningsalternativ.

    Steg 4: När beställningen är gjord visas en bekräftelsesida med ett ordernummer. Vi skickar också ett e-postmeddelande som bekräftar din beställning inom någon minut. Om du inte har fått det e-postmeddelandet ska du kontrollera i din skräppost och verifiera den e-postadress som du skrev in på sidan för orderbekräftelse så att vi kan kontakta dig.

    Steg 5: Försändelserna skickas från vårt lager inom 1–3 arbetsdagar (exklusive förbeställningar och beställningar som köpts i efterhand). Du kommer att få en bekräftelse och ett giltigt spårningsnummer som visar registrering efter 48 timmar då paketet har skickats. Om din beställning är försenad kan du nå vår kundtjänst genom att klicka här.

    Kan jag köpa flera produkter i en enda beställning?

    Visst kan du det!

    Jag har problem med att beställa via min mobila enhet.

    Hydroflaskan är kompatibel med de flesta mobila enheter och webbläsare. Vi föreslår att du startar om webbläsaren och rensar cacheminnet. Om du fortfarande har problem kan du skicka en skärmdump av felet till oss genom att klicka här så hjälper vi dig.

    Min beställning är delvis utförd. Vad betyder det?

    Oroa dig inte! Detta är helt normalt. Det betyder bara att olika artiklar i din beställning kan ha skickats från olika lagerlokaler eller att de har en försening på grund av förbeställningar, rea varor eller produkter som är i efterhand beställda.

    Jag fick ett e-postmeddelande om att jag måste bekräfta mina beställningsuppgifter. Vad betyder det?

    Vi har ett mycket säkert och smart betalningssystem. Om vårt system upptäcker att din beställning utgör en potentiell risk för bedrägeri kommer vi att hålla din beställning i vänteläge och kontakta dig för att verifiera detaljerna i din beställning för att skydda vårt företag och bankkortsinnehavaren. Om du till exempel gör en beställning med ett bankkort som är utfärdat i ett annat land än det du gör beställningen från, kommer vårt system att upptäcka skillnaden mellan länderna och din beställning kommer att markeras som en potentiell risk för bedrägeri.

    För att verifiera dessa uppgifter svarar du helt enkelt på e-postmeddelandet som skickades till dig från en supportrepresentant på hydroflaskan.

    Får jag mina varor i ett paket?

    Av logistiska skäl skickas varor i samma köp ibland i separata paket för att säkerställa kvaliteten på förpackningen, även om du har angett kombinerad frakt. Vänligen ha detta i åtanke när du tar emot leveransen.

    Vad kan vi göra för att hjälpa till?

    Om du fortfarande har frågor kan vårt supportcenter ge dig svaren du söker. Kontakta vårt team om du har några frågor eller funderingar.

    Klicka här för att kontakta vårt supportteam