-
Vilka betalningsmetoder tar ni emot?
Vi accepterar alla större betalkort, inklusive Visa, Mastercard, Visa Debit, American Express. Vi accepterar även Klarna där du kan välja mellan att betala direkt, dela upp eller betala senare. För närvarande har vi slutat acceptera Apple Payments men vi tror att denna tjänst kommer att finnas tillgänglig i framtiden.
Vill du göra en större privat eller företagsorder? Då kan du få mer staplingsrabatt.
Skicka ett e-postmeddelande till oss på info@hydroflaskan.se för mer information Vilka betalningsmetoder tar ni emot?När debiteras mitt betalkort?
Ditt kreditkort kommer att debiteras när din beställning genomförts.
Observera att när betalkortet väl har godkänts kan pengarna reserveras i upp till 30 dagar, beroende på din bank. Kontrollera din banks policy. Om du betalar med ett betalkort, kontrollera med din bank om det finns begränsningar för dagliga uttagsbelopp på ditt kort. hydroflaskan förbehåller sig rätten att begära ytterligare identifiering. Vid behov kommer vi att kontakta dig via e-post.
Vilka åtgärder vidtar hydroflaskan för att förhindra bedrägerier?
Vi har flera säkerhetsprocesser på plats. Till exempel sparar vi aldrig din kreditkortsinformation hos hydroflaskan. Den förblir kortinnehavarens privata egendom vid alla tillfällen före, under och efter produktköpet. Dessutom behandlas alla transaktioner genom säkra betalningsformer som används av miljontals människor dagligen och som är kraftigt krypterade av tredjepartsbetalningsprocessorer.
Dessutom hanterar vi alla kortbetalningar via en helt säker och välrenommerad tredjepartsbetalningsprocessor, och din kassaupplevelse skyddas av 128 Bit SSL-kryptering enligt industristandard för att skydda dina privata uppgifter.
Våra betrodda samarbetspartners för online betalningar övervakar kontinuerligt transaktioner för att upptäcka misstänkt aktivitet och flaggar potentiellt bedrägliga transaktioner för manuell verifiering av vårt team. När vårt team inte kan utesluta bedrägeri kategoriskt hålls transaktionen i vänteläge och kunden ombeds att tillhandahålla identitetshandlingar. ID-handlingarna hjälper oss att säkerställa att inköpen verkligen gjordes av en äkta kortinnehavare.
Vad händer om mitt betalkort nekas?
Du får omedelbart ett felmeddelande om det uppstår problem med behandlingen av din kortbetalning. Du får möjlighet att ange ett nytt kortnummer om detta händer. Se till att alla dina personuppgifter stämmer överens med exakt den information (namn, adress osv.) som är kopplad till ditt betalkort. Om någon information inte stämmer överens kommer transaktionen inte att genomföras, eftersom vi har en mycket säker betalningsprocess. Om du är osäker kan du ringa ditt din bank för att verifiera den information som de har registrerat.
Jag har blivit debiterad flera gånger, vad ska jag göra?
Bekräfta om du har fått en e-postbekräftelse via den e-postadress du angav. Om du ser flera pågående debiteringar på ditt kontoutdrag ska du notera att de kommer att försvinna från ditt konto inom några arbetsdagar beroende på ditt bank. Kontakta din bank om du har ytterligare frågor om de pågående avgifterna. Se till att den faktureringsadress du anger stämmer överens med den exakta faktureringsadress som är kopplad till ditt kort och klicka bara på knappen "betala nu" en gång för att undvika flera eventuella debiteringar.
Vad kan Vi göra För att hjälpa till?
Om du fortfarande har frågor kan vårt supportcenter ge dig svaren du söker. Kontakta vårt team om du har några frågor eller funderingar.